سری جدید اس ام اس عاشقانه

درباره ما

به سایتِ دنیایِ سرگرمی خوش اومدید :)

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

سری جدید اس ام اس عاشقانه

اس ام اس

http://www.qelqelak.com/wp-content/ax1/Sms%20Asheghanee.jpeg

به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم

بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان

بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان کوتاه تر از عمر شکوفه هاست

شما بگویید ، حتی اگر نشنوند . . .
 

 


هر انسانی یک بار

برای رسیدن به یک نفر، دیر می کند. و پس از آن،

برای رسیدن به کَسان دیگر، عجله ای، نمی کند . . .

 


همه بهانه هایم از نبودن توست

اگر باشی…

اگرباشی..

از هزار و یک بلاهم بهانه نمی گیرم . . .

 

 

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایم چیست؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم ، یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

 


نه قرص و نه شربت و دوا، هیچ کدام

تاثیر ندارند به مانند ” سلام ”

برگرد که بی تو نفسم می گیرد

اکسیژنِ بی عطر ِ تو، سمّ است برام . . .

 


همه می گویند “سخت گیر”م!

راست می گویند

همین است که انقدر “سخت”

به تو “گیر” داده ام . . .

 


گریه کار کمی است برای توصیف نداشتنت

دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر میکنم . . . !

 


از روزی که

تصمیم به رفتن گرفته ای

بلاتکلیفی بین ما موج میزند

مثلا همین دل من

نمیداند با تو بیاید؟ یا پیش من بماند؟؟؟

 


من رو نمی خواست

بتی که از من ساخته بود رو می خواست

واسه همین هر وقت خودم بودم دعوا داشتیم . . .

 


دلبندم

من دلم فقط ، روی دلِ تو

بند می شود . . . !

 


خواستنِ دوبارهٔ بعضی‌ از آدمها ، مثل پیکِ آخر مشروبه

نمیدونی بخوری حالتو بهتر می‌کنه یا بالا میاری …!

 


دلــــــــتنـگم

بــــــــرای او نـــه

برای منه قبــــل از او

چقــــدر قشنـــگ بــــودم . . .

 


چشمانت

زیباترین درس ایست که خوانده ام

چه معلم خوبیست ، نگاهت . . .

واسـم دعــا کنــید

یه بیماری خیلی نــادر دارم

هر کیو می بینم فـک می کنم آدمـه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: